2012. június 13., szerda

Kerti party

Ha nyár, akkor kerti party. A nyári szezon első jele, hogy a szomszéd Lajos bulikat tart, én meg nem tudok tőlük aludni. Pont az ablakom alatt van a teraszuk, de van, hogy felfújhatós medencét is kitesznek a kertbe és az 50+-os korosztály hajnali 2-kor sikongatva pancsol. Vagy van, hogy egymás etnikai hovatartozását szidják, vagy csak simán artikulálatlanul üvöltenek valami mulatós zenére, vagy csak röhög, úgy, ahogy csak ő tud röhögni.

De képet nem a lubickoló 50-esekről hoztam, hanem egy csendesebb és szolidabb saját kerti sütögetésről 2011-ből.


3 megjegyzés:

  1. Ahogy elolvastam a címet, valahogy egyből sejtettem, hogy ez Vera bejegyzése lesz, abban pedig biztos voltam, hogy Lajosról is említést tesz :D Ha kerti parti, akkor Lajos!! :)

    Kíváncsi vagyok, milyenek leszünk mi 50+-osként... Lehet, hogy mi is röhögünk-pancsolunk-sikongatunk egyszerre? :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, és kicsit gáz, hogy a hajam belelóg a tányérba :)

    VálaszTörlés