2012. július 23., hétfő

Szieszta

Meglepetés! :) Készítettem egy nekem tetsző képet a telefonommal. Remélem, akad más is, akinek bejön. Egy hét szabin vagyok túl, melyet a Tisza-tó partján töltöttem. És ha már ilyen sok szabadidő szakad az emberre arrafelé, akkor érdemes egy biciklitúrát tenni a tó körül. Nekem a kör ezúttal nem volt meg, csak a Tiszafüred-Abádszalók-Tiszafüred táv. Ez is elég volt hirtelen egy ülőmunkához szokott szervezetnek. A kép az utolsó etap előtti pihenő alatt készült. Ó milyen jól esett kinyújtani megfáradt lábaimat és nekidőlni a térképtartó tábla oszlopának, közben pedig a Tiszán megcsillanó napsugarakban gyönyörködni!!


1 megjegyzés:

  1. Én úgy emlékszem, írtam erre valamit, de akkor lehet hogy skype-on beszéltünk és ott. Szóval, nekem nagyon tetszik, és hajrá a további jópofa nyári képekkel!!!

    Én annyira élveztem az angol nyári napsütést és kánikulát (kb másfél hétig tartott) hogy fényképezni elfelejtettem sajnos...

    remélem mindenkinek jól telik a nyár...

    VálaszTörlés