2012. szeptember 10., hétfő

Függöny!!!

Függönymániás vagyok, ez talán már ismert tény. Ha nem, akkor most megleptem pár embert. Talán azért, mert tetőablakos szobámban úgy nőttem fel, hogy mindössze egy lehúzható rugós redőnyöm volt. Szürke, fekete csillagokkal. Aztán később kaptam csodafüggönyt, elhúzhatós, megköthetős, szobához illő...

Ezt most azért mesélem el, mert legújabb szobámban, amit végre tényleg az enyémnek mondhatok, ismét fontos szerepet tölt be a függöny. Ráadásul szép! A színe, az anyaga, a "mintája"... strasszos türkiz sötétítő, íme:

Ez a textildarab (elég nagy darab, tekintve hogy az egik fal szinte teljes hosszában ablak) olyan különleges hangulatot kölcsönöz a szobának, hogy azt hiszem ettől szerettem bele először és azonnal. Azóta is szeretek ránézni, és örülök hogy itt csillog nekem a nap legnagyobb részében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése