2012. október 26., péntek

Szárnyas szélhal

A szerkesztőség pár nappal ezelőtti internetes konferencia-beszélgetése értelmében bejelentem, hogy blogunk ezután szabadabb formában, a két hetes témák nélkül működik majd tovább.

Mindannyiónk zsúfolt napirendje mellett így talán jobban bele tudjuk sűríteni a fotók elkészítését és feltöltését, mintha adott témában kellene keresgélnünk.

Én például nem tudom, ezt a képet amit tegnap előtt készítettem, milyen témához tudnám csatolni:


Szélhalat már láttunk, nem meglepő :)) de ez egy szárnyas szélhal! A kép minőségért és a belógó póznáért elnézést kérek.

2 megjegyzés:

  1. Szélhal?! Én még szárny nélkülit sem láttam. Milyen unalmas környezetem van... Elképesztő. Hazamegyek és csinálok egy szélmacskát. Szarvakkal.

    VálaszTörlés
  2. Vera, most lefordultam a székről!! :)))
    már alig várom hogy meglátogassalak :) Rákoshegy dísze lesz a szarvas szélmacskád.

    VálaszTörlés