2013. február 19., kedd

Első napsugarak az erdő mélyén

A hétvégi kirándulásunk eredménye ez a fotó. Az idei első napsütéses, szép tavaszi nap. A kép nem éppen a tavasz színeit tükrözi, még a fények sem, de higgyjétek el, most hétvégén készült a kép. A vízcseppet akkor vettem észre, amikor már ott fetrengtem az avarban, hogy elérjem a tökéletes fotóhoz szükséges szöget. Örülök, hogy nem csak utólag vettem észre, hanem bele tudtam "komponálni" a képbe.

Nem tudom, mennyire fotósbarátnőhöz méltó kép, de én szeretem :)


És ha már csalunk, és egy bejegyzésbe több kép is lehet (tudom, az rendhagyó volt, ez is az lesz) akkor íme az előző kép egy kezdetleges változata. Itt talán szebbek a színek, élénkebb, átlátszóbb a levél. Nekem ez jobban tetszik összességében. Talán mert ő volt az első jól sikerült képem aznap.


2 megjegyzés:

  1. Hát... ja. Aki fotósok közt forgolódik, annak kinyílik a szeme a beállításokra, meg a szép képekre. Irigyellek.
    De a legelső gondolatom mégis az volt, hogy: "Te jó ég, ez meg milyen növény... de ciki!!" De most komolyan, ez milyen növény? Nem ismerem fel :S
    Nem csodálom, ha fázós-szindrómád lesz, ha így feláldozod magad a képekért.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, milyen növény. Erdőmélyi páfránylevelű száraz gaz.

    VálaszTörlés