2012. április 11., szerda

"Mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma"

Minden egyes reggel korán erre ébredek, hogy valaki rágja a fülem, nyalogatja a lábam vagy harapdálja a karom. Mert nekik akkor, azonnal kell a reggeli és a figyelem. Hétvége fogalma természetesen ismeretlen, és a legegyszerűbb, ha beadom a derekam, hamarabb lesz nyugtom, mert nem adják fel.


A képen frissen feltöltött éléstár látható. Ügyelve a változatos táplálkozásra, legalább négyféle, de lehet, hogy több tasak van, mert már felnőttet is kevertem közé. Szeretem, mikor tele a doboz, jól mutatnak sorban a kis tasakok. Persze a kis elkényeztetetteknek a legjobb jár, de igazából ez rajtam múlik, ők a tesco gazdaságos kaját is befalják, úgyhogy előbb-utóbb átváltunk rá, ha már nem juniorok lesznek. Egy olyan érdekesség is megfigyelhető, hogy a fiú imádja a tasakosat, míg a lány inkább az egyszerűen ropinak nevezett szárazeledelt preferálja. Tiszta egyéniségek.
A képek közül direkt azt választottam, amin látszik, mennyire körüldongják kiéhezve, mert tudják, hogy abban van a kaja. Tegnap kint felejtettem a ropi üres zacskóját, reggelre behurcolták a szobába, hogy azonnal adjak nekik olyat!

1 megjegyzés: