2012. november 6., kedd

Sakk a város felett

Ezt a képet már megosztottam máshol, de nem bírok betelni vele, olyan büszke vagyok rá, hogy sikerült egy olyan életképet elkapnom, aminek hangulata van. A szereplők egyszer csak megjelentek előttem és az az usánka olyan szürreális volt, hogy muszáj volt figyelnem, mint csinálnak. Jöttek a biciklivel és kiültek a falra sakkozni. Ilyen egyszerű. Csak messziről kaptam le őket, hála a nagy zoomnak, ettől lett olyan jó homályos... A szereplők személyiségi jogainak megszegéséért bocsánat, nem tudom, kik ők és hozzájárulnának-e a kép megjelentetéséhez, de aki ilyen usánkát visel 20 fokos melegben, az ne csodálkozzon, ha látványosság lesz. Na jó, nem is usánka, ami a fején van, de nem tudom mi az, és mindenképp használni akartam az usánka szót, olyan menő.

3 megjegyzés:

  1. Nekem a kucsma szó jutott eszembe. Óvodás koromban ez a sapkaviselet volt divatban a néniknél. Teljesen értelmetlen, mert a fázós fület nem takarja, a fej viszont rendesen beizzad alatta :) A bácsik biciklijén pedig pont ilyen rugós nyereg volt akkoriban :)
    Egyébként a jobb oldali fiú olyan, mintha Tomi (egyik) testvére lenne :)

    VálaszTörlés
  2. :)

    én sem tudok betelni vele, köszönjük az ismételt megosztást!

    Nekem múgy Lőrinc jutott eszembe az összkép miatt, de az arca tényleg inkább Tomis.

    VálaszTörlés
  3. Kucsma, hát persze! Nekem nagypapámnak még mindig van ilyenje és hordja télen, de az belemegy a fejébe rendesen, magasabb és keskenyebb, ez meg itt olyan elterülő.
    Nekem is inkább Lőrinces, mert csak messziről néztem, és úgy hangsúlyosabb a haja, de az arca valóban hasonlít.

    VálaszTörlés