2012. november 29., csütörtök

Sandbanks

Ez egy régebbi, jópár hetes kép. Az egyik szórólapozós időszakomból. Ilyen kerteket szeretnék tervezni. Nem kell nekem nagy tér, bár nem lenne rossz. De legyen stílusa, esetleg az a stílus legyen modern... :)
Mikor jön el az én időm? Amikor egy megrendelő elhiszi, hogy nem csak a "cottage style" létezik és működik?


(Ismét bocsánat a telefonos minőségért). A kép lényege eredetileg, hogy volt egy párja. Az utca túloldalán, éppen szemben volt egy elég rozzant házikó, egy kertnek csúfolt udvarral. De ez az udvar és így maga a kép is annyira csúnya volt a maga feltöredezett beton járdájával és gazos, túlnőtt "zöld"területével, hogy csak rontott volna a fentebbi kép hatásán, ahelyett hogy a kontraszt segítségével javított volna rajta, mint ami egyébként az eredeti terv volt. Így marad a szépség. (Nem elemzem a kertet részleteiben, mert lehet még ezt a képet sem raknám fel, de az összkép nem volt rossz, ezt higgyétek el nekem :)

3 megjegyzés:

  1. Az az igazság, hogy valószínűleg én is "cottage style"-t kérnék Tőled a saját kertembe. De azt hiszem, ez nem ma fog megtörténni, szóval bőven van idő rá, hogy meggyőzz arról, hogy inkább a modern való nekem :)Végülis elképzelhetőnek tartom, hogy otthonossá tudnád varázsolni számomra ezt a típust is.

    VálaszTörlés
  2. Neked egy kicsivel melegebb kombinációt ajánlanék, még ha modern is :) faborítás, párnák, valami dizájnos függőszékek :)

    Az én kertem is inkább lenne "ALKONYAT"-os, babzsák ülőkékkel mint ez a fém izé, de tervezni a fentit is nagyon jó lenne. Különösen a formára nyírt buxusbokrokat ellenzem. De a kert összképe még mindig tetszik. A házhoz is illett nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Függőszék? Úúú! Jöhet! :) A faborítással és a párnákkal együtt!!

    VálaszTörlés