2013. március 1., péntek

Kölcsöngéppel - Próbaüzem (3)

Megtervezett uzsonna. Vagyis tízórai, mert délelőtt volt. Inkább már délben. A tízóraim tartozékai: egy alma, egy csésze borsmenta tea, és egy belga típusú waffel, mellesleg nagyon finom, a kedvencem.


Lehet hogy a kedves olvasók is észrevették, a képek elég egyöntetűek, bár a téma változik. Ez abból adódik, hogy a legegyszerűbb és legjobban használható hátterem egy nagy fehér asztallap (lába nincs, így csak egy fatábla), és ezt a táblát az ablakhoz legközelebb kell helyeznem hogy legalább valamennyire éles képet kaphassak.

2 megjegyzés:

  1. Épp most olvastam, hogy az almának a magházát is ajánlott megenni (én nem szoktam), mert van benn sok jód. Erről most ez jutott eszembe. Egészségedre! :)

    VálaszTörlés
  2. Hmmm... én sem szoktam... a kép után kivágtam, de így jobban nézett ki ;)
    Köszönöm, finom volt, főleg a waffel, de az meg nem az egészség része :)

    VálaszTörlés