2012. május 2., szerda

Játszótér

Mióta gyerekekre vigyázok, arra jöttem rá, hogy a játszótér a világ legveszélyesebb helye. Még ezekkel a hiper-modern, mindenhol alaposan végiggondolt, megtervezett, biztonsági szabványnak megfelelő játékszerekkel találkozhatunk.
Talán - amellett, hogy túl aggódós vagyok - azért látom veszélyesnek ezeket az eszközöket, mert túl sok mindent tudnak. Irigykedem is, igen. Nekünk is jó játékaink voltak, legalábbis mi azt hittük, de mi egy mókuskerék egy kötélpályához képest?


A fenti képről:
Elnézést a telefonos képi minőségért.
A képet csak nézni vicces, az alanynak nem annyira tetszett a dolog, ezután végig visítva kérte a nővérét, hogy ne lökje meg ennyire.
Ott lenni és látni is csak a nővérének tetszett, nekem nem, hiszen egyszer már esett le a gyerek fejjel előre a kötélpályáról... szóval a sztori nem, a kép viszont annál viccesebb. Szerintem. Más véleményt is elfogadok, de a kép marad.

2 megjegyzés:

  1. Hát ez szerintem is marha vicces. Ilyen távolságból és elmesélésből még a szituáció is az, de azért megértem, hogy mint a gyerekért felelős, ott nem élvezted ennyire.
    Kicsit az is belejátszik a viccességébe, hogy tudom mennyire lefáraszt a gyerek, itt meg szinte képzeletben látom a kétségbeesést az arcán, káröröm... a legszebb öröm.

    VálaszTörlés
  2. Hááát ez hajmeresztő!!!!

    VálaszTörlés