2012. május 3., csütörtök

Naszály

Nagyon jól kitaláltad az új témát, Zsuzsi! Tetszik :) Végignézve a készletemet, a következő kép volt az első, amin hangosan felnevettem:


Hihetetlen, hogy mennyire egyforma reakciót váltott ki belőlünk a velünk szemben ülő ember és mondanivalója :D Persze fogalmam sincs már, hogy miről beszélt. Meg nem is ez a lényeg, hanem az, hogy ha előre megbeszéltük volna és valaki beállított volna minket, akkor sem sikerült volna ennyire kifejező "jaj de unjuk már a bulit" fejet vágnunk. A dolog szépséghibája, hogy a képet nem én készítettem. Kérlek, nézzétek el nekem!!!

Hogy megpróbáljam jóvá tenni bűnömet, egy saját képet is közzéteszek egyúttal. Így bandánk negyedik tagja sem marad ki jelen bejegyzésből :) A két kép között - ha jól számolom - 3 év és kb. 3 km különbség van. Nézzétek ezt a színészi tehetséget! :D (Remélem, látszik!)


Elnézést kérek, hogy nem kértem előre engedélyt a fényképek szereplőitől! Ha valakinek kifogása van a szerepeltetése ellen, szóljon!!

3 megjegyzés:

  1. Juhúúúú... azok a fejek az első képen... (Ti mért nem változtatok semmit??) a másodikon Vera nem színészkedik, tényleg nem érti, mért kellett neki ide jönnie, ebbe a sártengeres dzsungelbe.
    Aranyos-kút!!

    Első képen Pöttyös zokni:)
    Talán E. Ritát hallgatjuk ilyen örömmel... (?)

    VálaszTörlés
  2. Még az a fontos hozzáfűzni-valóm támadt, hogy mivel nekem semmilyen ilyen vicces régi kirándulós-HB-s képem nincs meg a gépemen, csak otthon, felhatalmazlak Titeket, hogy ha találtok valamit amit én fotóztam (cseréltünk képeket? talán...) akkor használjátok fel nyugodtan...

    U.i: XXL-es gólyatáboros pólóm!! nagyon menő!

    VálaszTörlés
  3. Te is csak annyit változtál, hogy megnőtt a hajad és ha szemüveget hordasz, akkor nem azt, ami a képen szerepel. Tényleg, kitalálok már valami újítást magamon, mert unalmas, hogy évek óta ugyanúgy nézek ki! :)
    Nagyon figyelsz a részletekre, nekem fel sem tűnt a pöttyös zokni :D És a Corvinusos logót is csak most fedeztem fel a pólódon!
    E.R. Jaja :D
    Na utánanézek, milyen vicces képeid vannak meg nekem! :)

    VálaszTörlés