2011. december 18., vasárnap

Ajándék

A karácsonyfa és a díszek után a szépen csomagolt meglepetés adja meg az ünnep fényét, úgy igazán. A szép csomagolásban nem elsősorban a szabályos, gyűrődésmentes, hibátlanul hajtogatott papírt, a tökéletesen kötött szalagot értem.


A karácsonyi hangulat - fények és csillogás - is fontos, de leginkább az, hogy látszódjon rajta a ráfordított idő és figyelem. Nem az ajándékra fordított idő, hanem a megajándékozottra. Én személy szerint nagyon szeretek ajándékot csomagolni. Majdnem úgy érzem magam, mint amikor egy-egy ilyen csomagot kibontok. Izgalom és öröm.
Adjunk a külsőségekre (is)!

1 megjegyzés:

  1. Az a legjobb, amikor a forma alapján nem lehet kitalálni, hogy mit rejthet a csomag.
    Mindig nagy dilemmában vagyok, mert bár én is nagyon szeretek csomagolni, de az ajándékról lehámozott papír általában nem alkalmas újbóli felhasználásra, míg a dísztasakok sokszorosan újrahasznosíthatók. Idén nem vagyok jó környezetvédő, mert ismét a szívemre hallgattam, nem az eszemre és inkább vágtam, hajtogattam, ragasztottam, kötöztem :)

    VálaszTörlés