2011. december 9., péntek

Az ország karácsonyfája helyett...

Mielőtt bárki azt hinné, hogy ilyen korán kelek mindennap, hogy ide írjak, elárulom, hogy már szerdán előre beütemeztem ezeket a bejegyzéseket :)


Történt egy szerdán, ami most volt, hogy nyakamba vettem a fényképezőgépet és a várost, és felkerestem az ország karácsonyfáját, mert előző nap hallottam a hírekben, hogy felállították. De a helyszínen kiderült, hogy ennél több nem is történt. Egy égősor van rajta és annyi, a díszítés még folyamatban. Így helyette a Vörösmarty téri fát mutatom be, ami már szépen virít jó ideje. Nekem kicsit furcsa ez a hideg díszítés, mert mi mindig arannyal és pirossal díszítünk. Na meg a háttérben is arany-piros díszek vannak a fákon, elüt tőlük ez a fagyos fenyő. Önmagában szép lenne.

5 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, szép díszítés. Olyan, mintha jégcsapok lógnának róla. Ha ezt a fát bevinnék a házatokba, Vera, az a melegben pont azt a színárnyalatot adná, amit leírtál. De kültéren ez nagyon jól mutat. Önmagában persze. A környezetét nem tudom, de nemsoká' megnézem.

    VálaszTörlés
  2. Nézd majd meg, mennyire nem illik bele a környezetébe, mert mindenhol meleg színek vannak, amerre nézel. Megnézném, milyen lenne, ha az egész teret ilyen jeges kékkel és fehérrel díszítették volna. Az olyan mesebeli lenne, de ahhoz meg túl nagy a tömeg, idén alig bírtam körbejárni a sok embertől...

    VálaszTörlés
  3. http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/zsambekrol-az-operahoz-2074337
    majd ide is el kell menni ;))

    VálaszTörlés
  4. Zsáááámbééék! :) Elmegyünk, megnézzük!

    VálaszTörlés
  5. Na akkor megint el kell arra sétálnom. :) Csalódás is volt, hogy az Opera előtt semmilyen extra díszítés nem volt, még csak egy plusz fénysor sem, de akkor így már helyre állt a rend. :)

    VálaszTörlés