2011. december 1., csütörtök

Díszvilágítás

Bár már voltam az idei karácsonyi vásáron bóklászni, fényképező nem volt nálam, de majd holnap viszek és körbefotózom. Addig is, hogy megtörjem a csendet végre, felrakok egy régi képet, ami bár januárban készült, beleillik az advent témába, mert ezek a karácsonyi díszek már kint vannak az Andrássy úton.


A kép története: a szilveszterre készülő erasmusos nemzetközi csapat már majdnem teljes volt. Amíg várakoztunk a lengyelekre, korzóztunk a városban. Azért vitt az Oktogon közelébe az utunk, mert még mindenáron be akartam ugrani valami helyre, ahol Zsuzsit utoljára láttam, mielőtt kiutazott Angliába. A búcsú előtt, vagy után, már nem emlékszem, akkor fotóztuk az Andrássy út karácsonyi díszvilágítását.

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kigyulladtak a fények közös blogunkon.
    Tisztán emlékszem arra a napra, amikor ez a kép készült, bár magánál a fényképezésnél nem voltam jelen.
    Izgatottan várom az idei képeket!

    VálaszTörlés
  2. Az idei képekre még várni kell, mert végül nem jutottam el odáig.

    VálaszTörlés
  3. Szomorú emlék, de szép kép :)

    VálaszTörlés