2011. december 5., hétfő

Itt van, megjött Télapó!!!


"Télapó! Télapó!
Hová lettél? Hol a hó?
Tudja a házból az összes gyerek,
hogy ma levelet küldök Neked.
Üzenik ők is
mind a hóra várnak
Szánkózni szeretnének,
meg nagy-nagy hó csatákat!
"Nem kérek én egyebet,
csak amit a gyerekek:
diót, csokit, mogyorót,
Ráadásul minden jót."



"Hull a hó,
hull a hó,
mennyi apró télapó!
Igaziak, elevenek,
izgő-mozgó hóemberek.
Nagykabátjuk csupa hó.
Honnan-e sok télapó?
Kik ezek,
Mik ezek
az apróka
Télapóka - emberek?
Óvodások mennek
sorba,
záporozó, habos
hóban."

Kár, hogy az alsó versike nem felel meg a valóságnak, viszont nagyon illik a képemhez, szerintem :)

4 megjegyzés:

  1. Csokimikulás, szaloncukor, narancs, mogyoró... szeretnék valamit találni a cipőmben, de hiába pucoltam ki, semmi. Az ilyen hangulatos képek csak "rontanak" a helyzeten. Nagyon jófejek így együtt, sok nagymikulás és kismikulás az arany csillogásban ...

    VálaszTörlés
  2. Olyanok, mint egy Mikulás kórus.

    VálaszTörlés
  3. óóó pedig pont ezzel akartam örömet szerezni :(

    VálaszTörlés
  4. :))) köszíííí.. végülis, így nekem is jött Mikulás, nem? mert csokim van, a formáját meg nézem, nem is akármilyen, egy gyönyörű képen! :)

    VálaszTörlés