2011. december 27., kedd

Gyertyák

A gyertya nálam mindig karácsonyt idézi meg, még nyár közepén is. Már tavaly és azelőtt is fotózgattam ezt az asztaldíszünket, de ez a kép frissen készült. Elég sokat helyezkedtem, mire mindenkit kitereltem a képből, hogy egyöntetű sötét háttere legyen, mire végül sikerült volna. Na ekkor ugrott bele a képbe a macskám, ő az az alig kivehető fehéres folt a háttérben. Persze a macska nálunk az úr, így nem tessékelhettem arrébb egy fotó kedvéért, így maradt ez a kép. :)

2 megjegyzés:

  1. Ez a kép macskával együtt is tökéletes! A háttérben békésen pihenő összegömbölyödött cicát látva teljes nyugalom száll meg. Érdemes volt annyit próbálkozni, hogy megtaláld a legtökéletesebb szöget.

    VálaszTörlés
  2. Én csak sejtem a cicát... de teljesen megértem, hogy nem terelted arrébb, nálunk is ugyanez a hierarchia :))

    Nagyon szép az asztaldísz, meg az egész kép. Képeslapra illő, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés