2011. december 10., szombat

A jó öreg Andrássy út

Olyan témát próbáltam meg lefényképezni, amihez kevés vagyok sajnos. Ez nem más, mint az Andrássy út teljes karácsonyi pompájában. Sem a fényképezőmet nem ismerem eléggé, hogy a legjobb beállításokkal fotózzak, sem nem vagyok elég bátor, hogy a zebrán a tömeget feltartva a legjobb nézőpontból készítsek képet. Azért megpróbáltam a maximumot kihozni. Ez a kép még a belső részen készült, ahol a fák törzse van feldíszítve, nem annyira kecses, mint a külső (Oktogonon kívüli) díszítés. Az emberek meg folyton belemásztak a képbe, az autókról nem is beszélve. Igazán kiüríthették volna pár percre az utat, míg lefényképezem.

6 megjegyzés:

  1. Csodaszép, csodaszép, köszönjük!!
    :))

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit, örömmel tettem meg minden tőlem telhetőt :) De azért élőben is nézd majd meg még karácsony előtt!

    VálaszTörlés
  3. Ó de szép! Majd megnézzük együtt is Karácsony után. Ugye?
    Én is köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Remélem a korcsolyapálya hamarosan megnyílik és akkor egy korizás előtt vagy után feltétlen végigsétálunk az Andrássyn.

    VálaszTörlés
  5. Kösz Zsuzsi a cikket, amit a másik bejegyzéshez tettél be, és aminek kapcsán megtudtam, hogy ezek a háromszög izék, ezek jégcsapok :O Nem találtam volna ki magamtól :D

    VálaszTörlés
  6. Kövér jégcsapok. Nagyon hideg lehet ott, Budapesten! :)

    VálaszTörlés