2011. december 11., vasárnap

Még mindig Andrássy út

Az út belső szakaszának díszítését már megcsodálhattuk, most itt a külső rész. Itt a fák sokkal kisebbek, ezért nem csak a törzsük kap hangsúlyos szerepet a látványban. Éppen ezért a fák koronája aprólékosan van feldíszítve. Nekem ez jobban tetszik, mint az előző megoldás, de mindkettő hangulatos, szeretek is végigmenni ilyenkor este, vidéki vendégeinket is mindig elvisszük egy körre, ha ilyenkor jönnek.


Megnéztem volna, hogyan rakják fel ezeket az égősorokat a több száz fára, én már az itthoni egyetlen karácsonyfa  két égősorába teljesen bele tudok gabalyodni. Na meg eszembe jutnak kiskoromból emlékek, mikor apukám szidja az égősort, mert nem találja azt az egyetlen égőt, ami miatt az egész sor nem működik. Vajon ezeknél soha nem ég ki egyetlen darab sem, felszerelés előtt pedig megvizsgálják az összeset, na meg hogyan tárolják és hol ezt a sok égősort?

4 megjegyzés:

  1. Nem is tudom, melyik tetszik jobban. Majd élőben eldöntöm, hamarosan.

    Éljenek a sorosan kapcsolt égősorok! Régen nekünk is olyan volt, hasonló élményeim kötődnek hozzá :) Ezek a mai égősorok olyan unalmasak!

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez azért tetszik jobban, mert könnyedebb, meg itt szélesebb az út, több a tér, a másik az olyan zsúfolt. Mint egy könnyű sütemény meg egy csokitorta, én az előbbit enném, de a másik is cukrászatilag lehet remekmű.

    VálaszTörlés
  3. Micsoda művészi hasonlat, Vera! ott pedig egy kis tudomány, ha érdekel, mennyi égő is merült fel a fákra ;) azt nem írja, hogy soros-e (biztos:) de enerdiatakarékosak!!! :)http://welovebudapest.com/hu/we-love-karacsony/cikkek/2011/12/07/28000-meternyi-csillogas

    VálaszTörlés
  4. Én is oda vagyok ettől a gyönyörű hasonlattól :D

    VálaszTörlés