2011. december 4., vasárnap

'Money, money, money...'

Advent ... vagyis készülődés a Karácsonyra. Felkészülés inkább, azt hiszem. Karácsonyi hangulatot varázsolnak az emberek maguk köré, és így ráhangolódnak az ünnepekre.
Ez idillikus, de nem igaz. Hadd éljek azzal a közhellyel, hogy az advent csak a vásárlásról, ideges rohanásról szól. Ezt látom magam körül, és ezt bizonyítandó, hoztam egy képet Salisbury sétálóutcájáról.


Én soha ennyi időt nem töltöttem ajándékok vásárlásával, mint idén. Be kell vallanom, nagyon élvezem. Nem vagyok rá büszke, hogy engem is beszippantott a leárazások, hihetetlen ajánlatok, fényes reklámok világa. Amit szeretnék magam köré, az egy adventi koszorú, karácsonyi hangulatú díszek, gyertyák, mécsesek, narancs-, fahéj- és szegfűszeg-illat. Meg persze a sok, unalomig ismételt karácsonyi zene, ami nélkül el sem tudnám képzelni az adventet! (Lehet, hogy sokan boltba is ezért járnak olyan lelkesen, mert ott csak ezeket a zenéket hallhatjuk? :)

2 megjegyzés:

  1. Olyan fura, ahogy egy szál pulóverben mászkálnak a karácsonyi díszek alatt az emberek.
    Én még nem kezdtem el a vásárlást, de a karácsonyi zenéket már elővettem. Az viszont tuti, hogy amilyen giccs zenéket a plázák játszanak, azt itthon nem hallgatnám magamtól, de oda kell :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a fentiekről az alábbi számok jutottak eszembe:
    http://www.youtube.com/watch?v=meU4cxhdjJI&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=poFtjW-uGmg&feature=related
    Ezek a számok nem csak a Karácsonyhoz kötődnek, hanem Rátok is emlékeztetnek, mert ha jól emlékszem, az egyik HB-n együtt néztük meg az Igazából szerelem című filmet, melyben felcsendülnek a belinkelt dalok.

    VálaszTörlés