2012. március 16., péntek

Ágaskodó kukackák

Előre leszögezném, hogy nem vagyok nagy makrós. Nem is nagyon találtam olyan képet az archívumban, ami kifejezetten ide illene. Pedig szoktam használni a funkciót, de attól még a kép nem lesz olyan igazán makrós. Valójában én túlságosan elsiklom az élet apró részletei felett és nem veszem a fáradságot, hogy lehajoljak lemakrózni valamit. Majd igyekszem a két hétben nyitott szemmel járni.
Az eddigi képeim jellemzően növényekről készültek, mint ez is, amit hoztam. Hirtelen meg nem tudnám mondani, hogy mik ezek, már régen volt, de egykor még fel is ismertem a pontos fajt. A rögtönzött növényhatározásom eredménye, hogy valószínűleg kígyózó korpafű lehet (Lycopodium annotinum), de előfordulhat, hogy nem. Én csak kukackás növényként jegyeztem meg. Tömegesen jól mutatnak.


2 megjegyzés:

  1. Ha nem vagy biztos benne, milyen fajta, Zsuzsira mindig számíthatsz, nagyon profi növényfelismerésben: Ez hol is készült? Finnország... erdő... Hmmm, ez tuti Finn erdei zsálya :P

    VálaszTörlés