2012. március 17., szombat

Vendégség

A Duna-parton voltunk vendégségben. Nem tudom, kiknél, sem a nevükre nem emlékszem, sem hogy milyen viszony fűzi hozzájuk a szüleimet (régi barátok, gondolom)... de azt tudom, hogy mivel Duna-part, horgász-partyvá alakult a vendégség. Én pedig unatkoztam. Szerencse, hogy volt nálam fényképezőgép. A fotózást a kertben kezdtem...


... és séta közben folytattam. Házigazdánk felesége azt mondta, sem a környéket, sem a saját kertjét nem látta ennyire szépnek soha, mint a képeken. Lehet, hogy csak bókolt, én mégis hiszek abban, hogy nagyon sok függ attól mit raksz bele abba a téglalapba, ami a fotód témája. Nem csak a színek, az arányok, egyéb beállítások. Maga a tárgy. Hogy mit hagysz ki, mit vágsz le. Az is fontos. Mert élőben akaratlanul is a szemünkbe ötlik a negatívum, amit egy fényképről automatikusan lehagyunk. Szépítés? Igen, talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése