2012. március 20., kedd

Kölcsönkép - méhecske

Egy kicsit csalás ez a bejegyzés, mert a képet nem én készítettem. Dél-Moráviában tettünk a hosszú hétvégén egy rövid kirándulást. Nagyon szép időnk volt és szép helyen sétáltunk. Én egyszerre ennyi hóvirágot még soha nem láttam, mert nem szoktam ilyenkor még erdőkben kirándulni, vagy rossz helyen szoktam, nem tudom. Itt találtuk ezeket az apró virágokat, amiken egy méhecske tevékenykedett, de én nem fértem rendesen hozzá a barátnőmtől. Olyan bosszantó volt, hogy nem engedett a méh közelébe. Így nekem nem készült róla képem, de ideadta az övét.

Először itt a saját fotóm:
És itt a kölcsönkép:
A virág meghatározását meghagyom Zsuzsinak, mert állítólag ő profi ebben.

5 megjegyzés:

  1. Dél-Moráviai erdei mézike. István szerint. Én nem értek ezekhez. Ő a profi.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a méhecske nélküli változat jobban tetszik. Egyébként a méhecskés sem rossz :)

    VálaszTörlés
  3. Na a profik... :D Azóta rájöttem, hogy májvirág. A méhecske nélküli lett volna a tuti egy méhecskével. Lehet, hogy majd össze fotosoppolom őket :)

    VálaszTörlés
  4. Sokkal jobb a méhecske nélkülis, legyél hálás a barátnődnek, hogy nem engedte, hogy elrontsd :)

    Judit, most hallottam, gratulálok! :)

    VálaszTörlés