2012. március 4., vasárnap

Tavasz hírnöke

Már egy jó ideje nyílnak a hóvirágok, nem olyan rövid életűek, mint a későbbi hagymások, ezek akár hónapokat is kibírnak. Kiskoromban mindig vártam őket, mert ők az első tavaszi virágok. Azóta rájöttem, hogy a téltemető sincs sokkal lemaradva és az ráadásul sárga is, de attól még a hóvirág az igazi tavaszi hírnök.


A kép a kertből való, van egy egészen nagy hóvirág szaporulatunk, ami szerintem tavaly óta nőtt. Ezeken kívül még 2-3 helyen bukkannak fel elvétve. Ma is felfedeztem egy eddig észrevétlen tövet a gyep közepén.

2 megjegyzés:

  1. Szeretnék egy hóvirág formájú állólámpát! Vagy asztali lámpát.

    VálaszTörlés
  2. Ez egy nagyon szép ötlet. Elképzeltem utcai lámpaként, egész elvarázsoló lenne. Valami tematikus parkban jól mutatna. De az asztali lámpa is jó ötlet.

    VálaszTörlés