2012. március 28., szerda

Útravaló

Nem tudom, hogy ez a kép belefér-e a makró kategóriába. Sokáig nézegettem, s végül úgy ítéltem meg, hogy igen. Annyira igyekszem, hogy ne csak virágos képeket hozzak, de hiába! Bármi mást próbálok makrózni, nem vagyok elégedett az eredménnyel. Ez az egyetlen képem, ami közeli, tetszik és nem virágok a főszereplői. Hanem finom, ropogós zöldségek! Reménykedek benne, hogy egyszer sorra fog kerülni a kajás témakör, ennek ellenére úgy döntöttem, nem várok addig, inkább ellövöm most ezt a képet.


A zöldnek és a narancssárgának ezekre az árnyalataira önmagukban nem figyelnék fel, de együtt annyira jól mutatnak, szerintem! Talán még az is kedvet kap a zöldség-fogyasztáshoz, aki egyébként nem szereti őket.

A kép egy robogó vonat ablakában készült. Meguntam, hogy nem sikerült szép tájképeket készítenem, mert mindig eltakarta a lényeget egy fa, belelógott egy csúnya villanyoszlop vagy valami... Így inkább az uzsonnás dobozomban lapuló zöldségek fotózására váltottam át.

1 megjegyzés:

  1. Én kedvet kaptam. Azt be kell vallanom, hogy répát nyersen csak angol behatásra vagyok hajlandó enni :)

    És való igaz, a friss zöldségek nagyon is kínálják magukat. A színük, a formájuk... sokkal kívánatosabb, mintha megfőznéd/párolnád őket, és eltompulnak a színek, és összefonnyadnak. Nagyon szép kép! :))

    VálaszTörlés