2012. március 3., szombat

Lombfakadás előtt

Tavasszal készült képeimmel Dunát lehetne rekeszteni, koratavaszi, jól sikerült fotókból viszont komoly hiány van nálam. Igyekszem sürgősen orvosolni a problémát. Persze tudom, hogy a tavaszi virágok-időjárás-ébredő természet témakörbe jöhet minden, ami tavasz, de nem akartam első bejegyzésemben egyből valami harsány, májusi képpel jönni :) Legkorábbi fotóm március végén készült egy jól fejlett magnóliáról. Már csak 2-3 hetet kell várnunk, hogy hasonló szépségeket lássunk:


Szeretem a magnóliákat, elsősorban visszafogottan elegáns virágaik miatt. Ők viszont nem szeretnek engem :( Próbálkoztam liliomfa ültetéssel, de sajnos nem jártam sikerrel. Pedig nagyon jól mutatna egy a kertünkben!

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, imádom a magnóliákat! :) Főleg a "Susan" fajtáját :) de nem, ez a fehér is csodaszép.

    Menyasszonyos. Egyszerű, elegáns, de visszafogott. Szép!

    VálaszTörlés