2012. március 27., kedd

Aranylepel

Köszönhetően a tartósan az átlagnál melegebb és naposabb időnek, ez lett mára a három héttel ezelőtt még csak rügyező aranyfából:


Az elmúlt héten csodálkozva figyeltem, hogy a budapesti példányokat kezdik elárasztani az aranysárga virágok. Ma pedig azon lepődtem meg, hogy mi, vidékiek nem is vagyunk annyira lemaradva virágzás tekintetében a fővárostól, mint gondoltam. Reggel arra lettem figyelmes, hogy a kert közepén egy hatalmas sárga folt rikít :) Kicsit vártam, hogy hozzászokjon a szemem, majd közelebb merészkedtem és jól megörökítettem az elém táruló látványt!

2 megjegyzés:

  1. óóó mi még nagyon le vagyunk akkor maradva, itt csak 5%-os a kinyílási arány a bokron.

    VálaszTörlés
  2. Óóó tényleg? Megdőlt a sokéves megfigyeléseim alapján felállított elméletem, miszerint nálunk minden később virágzik egy héttel, mint a fővárosban. Végülis örülök neki, csak azt sajnálom, hogy húsvétra már semmi nem lesz ebből az élénk sárgaságból.

    VálaszTörlés