2012. február 20., hétfő

Csobogás

A víz a legszebb természeti elem. Olvashattuk írótársam bejegyzésében. Egyetértek. Hihetetlenül változatos formában jelenik meg a víz a környezetünkben. Megnyugtató, nagy felületként megjelenő tó, lusta folyam, illetve dübörgő, erős tömegként egy tengerparti sziklafalat ostromolva. Sáros folyamként egy eső után, magával ragadva minden szemetet, megtisztítva az utcákat, árkokat, esetleg tiszta vizű hegyi patakként, köveken lezúdulva.  


Az én példám a Sherborne-i kastély kertjében található, a nagy tóból túlfolyó víz ömlik le a sziklákon, majd fut tovább a növények közt megbújó kis patakként. (Erről most az jutott eszembe, hogy az én indián nevem, immár körülbelül egy hete "Szikrázó Kispatak". Büszke vagyok a nevemre, szeretem a patakokat.)

2 megjegyzés:

  1. Én Tőled olvastam, hogy az a legszebb :) De ezt már nem írtam bele, mert tulajdonképpen ha rangsorolni kellene, akkor az nyerne.

    Szép kép, ilyet is szeretnék a kastély-parkomba majd.

    VálaszTörlés
  2. Még szerencse, hogy hatalmas kastélyparkod lesz, mert másképp nem férne bele ennyi minden.
    Én az egyetemen tanultam, hogy a víz a legszebb :) öt év!! :D mégsem volt hiába, mert íme, igazuk volt!

    VálaszTörlés