2012. február 16., csütörtök

Természeti elemek

Ismét eltelt egy hónap fele. Új téma következik: természeti elemek
Jönnek a tüzes, vizes, levegős képek. Valamint különböző vallások és világnézetek fő elemeiről készült fotók, mindenki saját belátása szerint bővítheti a listát, hiszen egyesek szerint a föld és a fém, mások szerint a fa is fő természeti elem. Mi nem fogunk visszautasítani semmilyen régi vagy új szemléletet, ha szép (vagy csúnya) fényképünk van róla.

Kezdetnek egy kép az éltető földről, mely bárhol készülhetett volna. Ez a konkrét felvétel 2009 októberéből való, pedig ránézésre azt hittem tavaszi. Nekem elsőként a szintvonalakra merőleges művelés jut róla eszembe, aztán az, hogy milyen változatosan művelik ezt a kis területet. Nem azért, mert ennyire megfertőzték már az agyam, hanem mert tényleg emiatt készítettem akkor képet, a diplomatervemhez.
Nem túl látványos, nem túl dekoratív. De én szeretem a frissességét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése