2012. február 11., szombat

"(...) Habos fánk a jutalom (...)"

Pontosabban lekváros. Házi készítésű sárgabarack-lekváros. A fánkhoz nem is illik a hab! Csak cukor és lekvár. Habot még csak képviselőfánkon láttam, de hagyományos farsangi fánkon nem. Majdnem minden évben megpróbálkozok a szalagos fánk elkészítésével, de az esetek nagy többségében nem járok sikerrel. Általában túl sötét lesz és nem nőnek meg eléggé a fánkok, vagyis nem lesznek "szalagosak". Az idén egészen elégedett vagyok a fánksütésem eredményével. Íme a legszebbnek ítélt darab felülnézetből:



Nem áll valami jól a kajás téma a szavazásban, nagy bánatomra :(

2 megjegyzés:

  1. Ó, Jucó... ezt már mondtam, de hangsúlyozom, kegyetlen vagy! ilyen képet felrakni, amikor hideg, kimeredt, egyen angol fánkon kívül mást nem látok már hónapok óta... egyszerűen gyönyörűűűű ez a kép!

    Hajrá a szavazásban minden más, csak az ételek nem, én ehhez nem vagyok elég erős idegzetű, jajjjj!
    és nyammmmm... :)

    VálaszTörlés
  2. óóó bocsesz, erre nem gondoltam.... :)

    VálaszTörlés