2012. február 20., hétfő

Tengerkék

Talán a víz a legszebb természeti elem, bár én a tűzben is tudok gyönyörködni, egy tenger látványával nem vetekszik. Már sok tengerhez volt szerencsém, mind közül az Adriát tartják a legszebbnek (a látottak közül), nem vitatom, hogy gyönyörű, de azért Szardínia tengerpartjainak türkize még most is bennem él.
Egy olyan képet hoztam, amin még nem tenger a sok víz, csak egy folyó, de a torkolathoz közel már átvette a tenger színét. Ettől lett ilyen szép smaragdos, türkizes, kékes, zöldes ragyogás.  Akinek ez nem elég szép, az hajózzon feljebb a folyón a Krka Nemzeti Parkba. A csodás színű vízen lebegés után a rengeteg vízesés közti séta életre szóló élmény. Kellene keresnem egy képet régről, mikor ott jártunk, most csak a tavalyi átutazásról hoztam ezt az ízelítőt.

2 megjegyzés:

  1. Óóóóó... óóóó... :) Én pont most hétvégén láttam képeket erről a helyről, a vízesésekről meg minden. EZ JEL! :D

    VálaszTörlés
  2. Ja, csak arra koncentráltam, mennyire KÉPPben vagyok... de akkor igazi komment: gyönyörű kép, imádom ezt a helyet, el akarok ide jutni egyszer!!

    VálaszTörlés