2012. február 24., péntek

Ha már a sárkányoknál tartunk

Íme egy cseppkőből létrejött sárkány, ami szerintem inkább róka.



A kép az aggteleki ún. középtúrán készült. Színvonalas idegenvezetést biztosítottak a túrához, de a kirándulás felétől már unni kezdtem, hogy minden egyes képződménybe próbálnak belemagyarázni valamit és én nagyon nem látom benne azt a valamit.
A fenti képen tehát egy sárkányt kellene látni, de mivel én rókának láttam a sárkányt, ezért "helytelenül" fényképeztem le. Merthogy a képről lemaradt a sárkány alsó ajka :) Csak itthon jöttem rá, hogy ez egy tátott szájú sárkány lenne. Szerintem maradjunk a rókánál :D

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kis "helyes" :))) így fotózva én teljesen elhiszem, hogy róka, a sárkényt nem látom benne. De abban mindenki egyet ért, hogy egy gonosz lény... hogy néz már???

    VálaszTörlés