2012. február 21., kedd

Egy csepp tenger

Azt hiszem most elég alaposan kivesézzük a víz témakörét. Igyekszem nem leragadni ennél, de egyelőre élvezem a tengeres, folyós, tavas képeimet. Egy újabb képet hoztam Horvátországból. Egyik naplementés tengerparti ücsörgés (ami ismétlődő elem nálam :) (hehe elem, de nem természeti)) során kattintgattam a fényképezőmmel és próbáltam elkapni a hullámok fröccsenését.


Lehet, hogy a középtérben napozó, teltkarcsú hölgyet már ki kellett volna kockáznom, nehogy megsértsem a személyiségi jogait itt véletlenül :) Na majd ha kéri, leradírozom a fejét.

1 megjegyzés:

  1. Íííííímádom ezt a képet! És bármilyen kritikától megvédem (vágjuk ki, hogy csak az ég és a cseppek látszanak, stb.)
    Nem, szerintem ez így tökéletes, ahogy van. Hogy igenis látszik, hogy mi töri meg a vizet, egy beton szegély. Amin közben a lemenő nap fénye is látható. Nekem tetszik! A hölgyre nem kell felhívni a figyelmet, a szemed automatikusan kitakarja (az én szemem legalábbis :)

    VálaszTörlés