2012. február 25., szombat

Kék láng

Talán még soha, de az bizonyos, hogy nem sokszor töltöttem ennyi időt egy kép elkészítésével. A terv és a megvalósítás együtt. És a végeredményen nem tudom, mennyire látszik a belefektetett idő és energia, de én elégedett vagyok. Rájöttem, tüzet fotózni nagyon nehéz. Ezen felül felfedeztem a fényképezőgépem pár új funkcióját...


A képen egy gáz főzőlap látható, mely elég futurisztikusnak tűnik innen nézve. A gáztűzhelyről nekem ezzel ellentétben a régies, idejét múlt technika jut eszembe. Talán mert én villanytűzhely mellett nőttem fel. Azon kívül, hogy könnyebb és ezért jobb használni, a gáztűzhellyel csak a baj van. Nehéz takarítani, kifogy a gáz. Ezen felül: nem tudom megmagyarázni egy ötévesnek, miért is kék a láng, amikor a tűz piros. Esetleg sárga. De nem kék. Hát, néha talán mégis. Na jó, de MIÉRT? ...

2 megjegyzés:

  1. Hát ez milyen jó! Nagyon szép gázrózsátok van :))
    Egyébként én gáztűzhely-párti vagyok, mert én meg amellett nőttem fel ;) Na jó, sütőben én is inkább a villanyt szeretem.
    És hogy miért kék? Na igen, ezt nehéz megmagyarázni egy ötévesnek. A földgáz így lett megteremtve, hogy kék lánggal ég és kész :)

    VálaszTörlés
  2. Ez... NEM SEMMI!! Nagyon menőőő! Én látom a sok munkát rajta és megbecsülöm! Büszke vagyok a képre és a készítőre. Nekem egy leszálló UFO jut eszembe róla, ha elvonatkoztatok a tényektől.
    Amúgy én is gáztűzhelyes vagyok, mert abba nőttem bele, ez tényleg csak ezen múlik. :)

    VálaszTörlés