2012. február 10., péntek

Táncra fel!


Táncra fel, nagy nap a mai, ismét egy szülinap! Vera születésnapja! Mivel ő egy színpadra termett egyén, igazi sztáralkat, ezt a képet csak gyenge illusztrációnak szánom. Ez nem a legjobb karneváli jelmez, ennél a Bábszínházban sokkal jobbak vannak (nekem most éppen az "Aladdin" vizsgaelőadása jutott eszembe, talán a kék fátyolról). A koreográfia sem érhet fel az Ékszer Balett fiatal művészeinek előadásaival. De nekem most csak ez a fotóm van, fogadd szeretettel, és ... táncra fel! Sok boldogságot, kedves Vera!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! :) Nekem is az Aladdin jutott róla először az eszembe, még mielőtt olvastam volna. A fátyol miatt van egy kicsi hastáncos hangulata. Amúgy nagyon szép jelmez szerintem, nem ezzel van a baj, csak táncolni nem lehet benne eléggé. :) Kiskoromban ez volt a kedvenc szín összeállításom. Nem magamon, mert nem voltak ilyen cuccaim, de mindent kékre és sárgára szerettem színezni, és a svéd zászlót meg az IKEÁt is ezért szerettem nézni.

    Ma pont nem lesz tánc, de tegnap volt és holnap is lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép jelmez :) Biztos jól mutatnál benne a színpadon. Kár, hogy nem táncosoknak készült. Persze álarc nélkül tetszenél benne, mert különben nem élvezhetnénk a szenzációs arcjátékodat :) Boldog szüliestét Vera!

    VálaszTörlés