2012. február 7., kedd

Páros

Még mindig velencei karnevál, 2009 februárja.
Amellett, hogy nem túl figuratívak a jelmezeik az olasz városban, azt a jellegzetességet fedeztem fel, hogy sok a páros jelmez. Nekem ezek tetszettek a legjobban. Nem minden esetben mutatta a jelmez a férfi-nő szerepét és elkülönítését, de azért a legtöbb esetben igen. Még ha - biztos vagyok benne - sok esetben két férfi illetve két nő játszotta a hetero párt.


Buborékfejűek nem tudom, mit szerettek volna szimbolizálni, de nagyon tetszett a színösszeállítása a jelmezüknek.

2 megjegyzés:

  1. Páros jelmez? Ilyet még nem is láttam! Hasonlónak képzelem a mocsár jelmezt, csak más színekkel és nem párosan, hanem hármasan :)
    Fogalmam sincs, mit szeretnének szimbolizálni, mindenestre szépek, ja. Először egy vízesés jutott eszembe a fodrokról. Persze biztos nem az. De akkor mi? A fejfedő meg végképp megfejthetetlen! Nézegetem még egy kicsit, hátha rájövök :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj ezek bohócok. Nálunk pont ilyen színű és jellegű a kicsik bohócjelmeze a társulatban. Csak nem ennyire puffos. Ha nem azok, akkor UFO-k.

    VálaszTörlés