2012. február 22., szerda

Körforgás

Fizika. Sosem szerettem. Egy ötévest próbálok tanítani arra, hogy ne használja az utálom szót, de azt hiszem, én most megengedhetem magamnak, hogy azt írjam: a fizikát kifejezetten utáltam. Talán azt a részét még nem, ami még - számomra - közel áll a valósághoz. Amit látok, érzek, értek.

A biológiát, környezetismeretet viszont szerettem. Először is megértettem a víz körforgását, amikor a felszíni vizekből párolgó víz felhőkké gyűlik össze, amiből eső formájában újra lehull a földre, hogy a földbe beszívódva valamilyen formában újra felszínre törjön. Mégis szerettem újra és újra lerajzolni. Mert értettem, tudtam, és mert szerettem rajzolni. Elmesélni nem szívesen meséltem el, amit tudok, de rajzolni jó volt. Már nem rajzolok. Annál gyakrabban fényképezek. Biológiaórán ezzel a képpel mutatnám be a víz körforgását:



2 megjegyzés:

  1. Mit lehet tudni a kép készítésének körülményeiről? Kinéztél az ablakon és ügyesen észrevetted ezt a remek nézőpontot? :)

    VálaszTörlés
  2. Ez pontosan így történt, Judit :)
    a beállítás nem volt egyszerű, így is csillog benne a kamerám, de az "titok"...

    VálaszTörlés