2012. február 1., szerda

Karnevál magyar módra

Mivel még nem jártam "igazi", vagyis farsangi időszakban rendezett karneválon, ezért erről a szóról elsőként a Debreceni Virágkarnevál ugrik be nekem és az azzal együtt járó kánikula, vidámság, fúvószene, táncosok, embertömeg.

Az utóbbi napokban másról sem szólnak a hírek, csak hogy szerezzünk be több napi élelmet, mert jön a szibériai hideg, 30 centi hó, zimankó. (Épp itt az ideje - könyörgöm, tél van! Mire jó már megint ez a pánikkeltés?!) Gondoltam, hozok egy kis forró napsugarat, ami talán segít átvészelni a ránk következő zord hetet.

A középpontban a legtökéletesebb spontán fotóalany, akit valaha sikerült lencsevégre kapnom :) Talán néhányan emlékeztek még rá...


2 megjegyzés:

  1. Megint megkavarodtam, vajon kié is lehet ez a bejegyzés. Egyértelműen nyugtáztam, a képből és témájából, hogy Jucó. De a fogalmazásmód a második bekezdéstől... megzavart (nagyon tetszik a megfogalmazás :). Elbizonytalanodtam, sőt nézetet váltottam. Kár volt. Ja, és még sárga is... Na mindegy.
    Anyway... Jucó, köszönjük a napsugarat a télben, és a spontán fotóalany csúúúcs! :D

    VálaszTörlés
  2. Na erre pontosan emlékszem, csak nekem nem készült ilyen pózolós képem. Nagyon bájos.
    Ja és itt a szibériai fagyokban nagyon jól jön. :)

    VálaszTörlés