2012. január 20., péntek

Az igazi giccs!

Még mielőtt Zsuzsi felvetette a giccs témáját, már előtte is egyszerűen csak giccsnek hívtam ezt a képet. Későbbre tartogattam, de ha már témánál tartunk, itt a tényleges giccs. Valószínűleg már mutattam, lehet, hogy ismerős lesz. A fényképen semmit nem változtattam utólag, a beállítás is alig tudatos.


Az Oulu folyó torkolatánál készült, ahol elvileg a tengerbe érkezik, de az itt található szigetek miatt nem egybefüggő a vízfelület. Utólag nagyon ügyesnek gondoltam magam, mert így belekomponáltam a nyugodtan pecázó, csónakázó alak együttest, de nem hiszem, hogy ott tudatos volt. Nem szeretek horgászni, mert nincs türelmem hozzá, de itt szívesen elmerengtem volna a vízen.

3 megjegyzés:

  1. Már írtad valamelyik képemre, most visszakapod: NAPTÁRBA vele :)) vagy poszternek, szomba falra! mesés.

    VálaszTörlés
  2. Év végén kiadhatunk egy 2013-as naptárat a képekből, de remélem több naptárra való is összejön addigra a "naptárba vele" díjas fotókból :)

    VálaszTörlés
  3. Ááááá mindjárt elájulok! Ennél szebbet még festeni sem lehet!

    VálaszTörlés