2012. január 31., kedd

Szabadság

Nem tettem még fel emberekről készült fényképet, ha jól emlékszem. (Leszámítva azt, mikor örültem a havas témának) Nem is szándékoztam embereket mutogatni, de ez a kép annyira kedvenc, hogy nem hagyhattam ki. Egy bicikli túrán készült, amikor négy tavat kerestünk fel Finnországban (hol máshol). Szép tavaszias idő volt és nagyon jó érzés volt a kis forgalmú utakon kerékpározni, majd az erdőbe betérve tekerni a természetben. Igazán szabadnak éreztük magunkat. Már maga az ösztöndíj a szabadság érzetét adja, ezt még erősítette a kirándulásunk. Ezt a boldog életérzést adja vissza a fénykép. Rajta cseh és olasz barátnőm, akikre máig mosolyogva emlékszem vissza.

1 megjegyzés:

  1. Ők Marty-k (Marti-k?), ugye? :)) még én is jókedvvel emlékszem vissza rájuk, pedig csak egyikőjüket láttam, egy pillanatra talán. De az a sok jó sztori, kaland... SZABADSÁÁÁG! :) olasz M nagyon magasra ugrott! :o

    biciklizni akarooook... de azt hiszem, ehhez nem jó országban vagyok (??)

    VálaszTörlés