2012. január 6., péntek

Baljós árny

Ezt a képet szintén az "archívumból" szedtem elő, 2007-ből. Akkor kaptam meg a fényképezőgépemet, és nagy örömömre a házunkhoz közeli dombra felsétálva szebbnél szebb fotó-témákkal találkoztam.
Így nézett ki a természet:


Erre a fotóra esett most a választásom, mert bár sok ilyen képet láthattunk már itt-ott, nekem ez mégis valami pluszt hoz. Valami balsejtelmet, a rejtőzködő gonoszt. Talán mert annyira sötét van. Csend, és sötétség... de mégsem lehet sötét, ami fehér. Vagy mégis? Talán a színtelensége miatt érzem ijesztőnek a képet. Minden fekete-fehér, mégsem az. Világos szürke és sötét szürke. Még a levegő is.

4 megjegyzés:

  1. Ez a kép alapból ilyen, vagy direkt külön fekete-fehérre lett állítva?
    Amúgy gyönyörű! Ha csak a felső részét nézem, akkor egészen megnyugtató, én először nem láttam benne a balsejtelmet. De ha élőben képzelem el, akkor megértem, ha mindenhol ez venne körül, az lehet nyomasztó.

    VálaszTörlés
  2. Nincs a képben semmi utólagos manipuláció, ez pont így nézett ki. Élőben nem emlékszem, milyen érzés volt ott lenni, amiket írtam, azt a képről írtam.

    VálaszTörlés
  3. Hát én egyből azt hittem ez le van fekete-fehérítve, annyira monokróm... durva

    VálaszTörlés
  4. Olyan jó nézegetni ezt a sok havas, zúzmarás képet! Ugyanakkor fáj is a szívem, mert nagyon hiányzik az igazi tél! Kezdem feladni a reményt, hogy lesz még valaha összefüggő hótakaró és zúzmaralepel :( Lehet, hogy mindez már csak gyerekkorom szép emlékei között marad.

    Bennem olyan érzést kelt ez a gyönyörű kép, mintha megállt volna az idő.

    VálaszTörlés