2012. január 17., kedd

Vizsgaidőszak

Nem a címben szereplő szó miatt szeretem ezt a képet. A vizsgaidőszakokat senki nem szereti... de ez a kép arra emlékeztet, amikor harmadév vizsgái után végre volt szabadidőm - fotózhattam is, de elsősorban ... takaríthattam. Örülök, hogy takarítás előtt még megmentettem az utókornak (mostani önmagamnak) ezt a látványt. Most csak jót nevetek azon, mennyire nem érdekelt akkor semmi, csak a tanulás. Pedig a félév vége sosem volt vicces időszak.


A szobámban díszelgő júdáspénzt megtámadta valamilyen állat, és épített magának egy lakást. Talán még családot is alapított. Egy ideig harcoltunk, aztán ki kellett dobni szegény szárazvirág-kompozíciómat, mert eltöredezett. Talán nőtt új holdviola a kertben, és ezért dobtam ki. Talán nem volt kedvem tovább harcolni a porral és a pókokkal.
Talán legközelebb így hagyom. Hálóval bevonva. De nem, inkább csak nézegetem ezt a képet. Egy pókháló azon kevés dolgok egyike, amik egy fotón jobban mutatnak, mint a valóságban.

1 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon találó! Tökéletesen illusztrálja, szimbolizálja a vizsgaidőszak "életérzést". Valóban nem volt vicces időszak, de bennem mégis leginkább az maradt meg, hogy milyen hatalmas örömet és felszabadultságot éreztem, amikor véget ért!

    VálaszTörlés