2012. január 20., péntek

Lila alkony

A lilás - narancsos fény általában a giccs kategóriát súrolja. A giccs fogalma nehezen meghatározható, akit érdekel, annak tudom ajánlani a Budapesti Corvinus Egyetem Kertművészet Tanszékének Esztétika c. féléves tantárgyát. Annak is valamelyik első vagy második előadását. Arra emlékszem, hogy senki nem tudja, mi a giccs. Ha ez a kép giccs, akkor én szeretem a giccset...


... azt, amikor a lemenő nap fényei egy lépcsőházi ablakban tükröződnek, kiemelve az ablak előtti minipáfrány alakját. A másik cserépben - illúzióromboló módon -, azt hiszem épp kihalófélben volt főszereplőnk társa, a másik páfrány. Elérkezett az ő alkonya is.

3 megjegyzés:

  1. Az én-féle giccs definíció szerint ez nem giccs :) Hanem egy művészien szép kép.

    VálaszTörlés
  2. Na majd mutatok én Neked giccset, csak figyeljél! Ez egyszerűen csak megkomponált kép. Ezt a fajta tudatosságot irigylem, én még nem tudok témákat észre venni, de majd igyekszem. A színvilág maga nem teszi giccsé. Persze mindez csak az én véleményem, nekem tetszik a kép. :) De nekem nincs is kifinomult ízlésem. :P

    VálaszTörlés
  3. egyik kedvenc idézetem: "Köztudott, hogy én szeretem a giccset!" (Náray Tamás)

    ... az egyik régi szériájú Csillag születik-ben... mikor még nem volt ott SB, meg ÖN sem volt olyan hülye... szóval mikor még hajlandó voltam megnézni ilyen RTL-es műsorokat:)

    VálaszTörlés