2012. január 28., szombat

Krókuszok

Kedvenc tavaszi virágaim. Nem sokkal maradnak le tőlük a nárciszok. Elmondható, hogy a tavaszi hagymás virágokat szeretem a legjobban, egyrészt mert szépek és egyszerűek, másrészt mert addigra már a télen kiéhezek a színekre. Kiskoromban tudtam a kertben az összes krókusz lelőhelyet és minden tavasszal figyeltem őket, melyik bújik ki legelőször. Mára csak sejtem, merre alszanak, sajnos pár kihalt, köztük a hatalmas fehér virágú. Habár megrögzött sárga rajongó vagyok, krókuszban öregkoromra a lila lett a kedvencem, ezek a legelegánsabbak.


A kép tavaly készült, mikor megkaptam a fényképezőgépemet és ismerkedtem a makró funkcióval, hogyan lehet állítgatni az elő- és háttér élességét. Ezt azóta már elfelejtettem, de majd újra megtanulom, hiszen már bújnak elő megint a hagymás virágok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése