2012. január 8., vasárnap

Még mindig Kemi

A hókastély éttermében találhatóak ilyen hívogató asztalok. Nekem nagyon tetszik ez a prémes, lámpásos hangulat. Csak azt ne felejtsük el, hogy a kezünk hozzáfagy az asztal lapjához, ha nem húzunk kesztyűt. Szívesen vacsoráznék egyszer itt.



Amúgy azért, mert sok képet hoztam Kemiből, attól még tudni kell, hogy a hókastélyon kívül kb semmi különleges látnivaló nincs itt. Az is csak január végétől április elejéig áll. Vagyis egy még van, a hatalmas jégtörő hajó, de ez egy külső kikötőben, vagy a tengeren van, nem is találkoztam vele élőben. Ebben a rövid reklámban látható például az elején és a végén: http://www.youtube.com/watch?v=7f5avNMSxI0&feature=related A kórus már ismerős lehet egyeseknek, de ők ouluiak. Itt be is fejezem egy kicsit Kemi reklámozását, de csak egy kis időre, majd a következőben folytatom.

1 megjegyzés:

  1. Ó, az üvöltő kórus! már el is felejtettem, mi okom volt azt gondolni, hogy a finnek bolondok :))) a rénszarvas egy napja video is eszembe jutott most. Amire szoktam gondolni, az a megmagyarázhatatlan fehér nyúl, amint fog egy tálat, tele vízzal, vagy mi volt. A kiállításról. Nem tudom, mért ez maradt meg, a kórus sokkal jobb!!

    nekem tetszik a hotel, de nem tudnám elképzelni itt egy napomat, estémet, vacsorámat. Még úgy sem, hogy ha a hó műhó lenne, az asztal üvegből lenne és minden a normális hőmérsékleten működne. Én már így fotón megfagyok tőle. De amúgy szép, meg érdekes, de csak végigsétálnék, és hazamennék egy kevésbé extrém szálláshelyre vacsorázni és aludni :)

    VálaszTörlés