2012. január 28., szombat

Levendula

... és egy méhecske. Nem is méhecske, egyenesen poszméh. Azt hiszem. De nem értek hozzájuk. Az zavar csak, ha valaki leméhecskézi a darázst. A darazsakat nem szeretjük, bár szebbek és nem is annyira fájdalmas és maradandó a csípésük, a méhecskék viszont kedves, szőrös, szorgos kis jószágok, és amikor megszúrnak, őket kell sajnálni, nem magunkat. Mi túléljük. Szóval nem összekeverni őket! De a kép nem róluk szól, hanem egy mérettel nagyobb rokonukról. És az egyik legszebb, legillatosabb virágról: a levenduláról. A levendula különleges. Egy délies hangulatot varázsol a kertbe, elrepít minket Provance-ba, vagy éppen ahova szeretnénk magunkat képzelni. A lényeg, hogy mediterrán legyen. A levendulaszínnel és -illattal pedig életünk bármely területén találkozhatunk. Lakberendezés, divat, bárhol. Ja, étkezés. Levendulás fehércsoki, hm?? :)


A képet azért választottam, mert (bár én is szerettem - régen :) de az inkább megmaradt bennem, hogy Juditnak mennyire tetszett. Ezért amikor most azt mondta, hogy internet hiányában már le kell mondania a további, "kedvencek" témájú képek feltöltésétől, akkor én azonnal megkerestem ezt a képet, és pótolom, amit ő elmulasztott. Szóval ez most Judit egyik kedvenc képe, neki (is) küldöm.

4 megjegyzés:

  1. Hát ezt el sem hiszem... Ez a kép. Zsuzsi, ez egy AMATŐR blog, hagyj minket is érvényesülni!
    Amúgy szerintem nem szebbek a darazsak. :) De lehet, hogy ebbe már pszichés érvek bejátszanak.
    A poszméhek fenekét (tudom, potroh) lehet simogatni, apukám tanította és még én is megmertem simogatni, aki retteg a darazsaktól.

    VálaszTörlés
  2. Aha, Te beszélsz, a krókuszaiddal?? Pont a KRÓKUSZOK után?? :) de amúgy köszi.

    És egy hős vagy, hogy meg mered őket simogatni!

    VálaszTörlés
  3. Oh milyen figyelmes vagy, Zsuzsi! Nagyon szépen köszönöm! Örülök ám neki!!! Még mindig nagyon-nagyon tetszik!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Tök cuki! nem is nagyon nézegettem eddig, de most, hogy feltettem ide... azok a csápok vagy mik, meg az a céltudatos repülés... olyan kis cukki.... Olyan CUKIIII, hogy (majdnem) belehaloooook...

    VálaszTörlés