2012. január 22., vasárnap

Háttérkép

Mikor ezt a képet meglátom, mindig az az érzésem, hogy egy windows háttérkép. Tetszenek a nagy felületek, a színeik és az arányuk, de amúgy semmi különleges nincs benne. Akkor készült, mikor Encs külterületein tájhasználati konfliktusokat kellett feltárnunk. Nagy munka volt. A kép jó példa a túl nagy mezőgazdasági táblák problémájára, amiben van ráció, de azzal személy szerint nem tudok egyetérteni, mikor azt is hozzácsapják a negatívumokhoz, hogy a túl nagy táblák látványa sem szép. Nekem tetszenek.

3 megjegyzés:

  1. Látom nem örvend túl nagy népszerűségnek ez a kép, mindenütt vannak kommentek, csak itt nem... ezért én sem akartam írni... de erről a képről nekem mindig az jut eszembe, hogy "MP! Hol vagy?!"

    VálaszTörlés
  2. Nem értem, mért nem írtam eddig erre a képre semmit, pedig tetszik. A fentebbi poént nem értem, pedig tuti nagyon vicces...
    Nekem - saját magamat is meglepve - a szántóföld meleg barnája tetszik a legjobban a képben. Meg persze a fák, melyek ritmikusan ismétlődnek a vékonyka ágaikkal, és ugyanígy az árnyékok ritmusa. Tetszik, na... Ja, az is tetszik, hogy a fű zöldje (kiszáradt jellege) annyira tipikus és természetes! :D
    éljen Encs!!

    VálaszTörlés
  3. ...és éljen a Cserehát! :) Na meg az ürgék!!! :D

    VálaszTörlés