2012. január 23., hétfő

Magányos csónak

Ismét Finnország. A tenger folyamatosan szolgáltatta a fotó témákat. Szerettünk kijárni, voltak külön naplemente fotózásra szervezett túráink is. Hiába a téli nagy hideg és sötétség, szerintem ez elég olcsó ár a nyári hosszú naplementékért és a folyamatos alacsony szögű napért, ennek van a legszebb meleg fénye ugyanis. Ettől lesz könnyen fotózható ország.






A kép Vaasaban készült, mikor kiruccantunk pár napra. Ouluhoz hasonlóan ez is tengerparti város, de itt nem kellett 15 km-t tekerni a belvárosba, ugyanis ott volt a szállásunk. Minden este, reggel, délben, mindig kimentünk a tenger mellé, kikötőbe sétálni, vagy sirályokat etetni (lásd később). A fényképező pedig folyton a kezünkben volt. Martytól tanultam el a folyamatos ész nélküli fényképezést, amit sajnos mostanában nem gyakorlok, de DG konferenciákon tapasztalhattátok. Szóval a kikötőben állt a naplementében a kép tárgya, így lett megörökítve.

2 megjegyzés:

  1. Hajó és naplemente! az én világom. Soha nem fotóztam persze ilyet, irigy vagyok. És nagyon örülök, hogy láthattam ;) éljenek a kedvenc képek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor sok szeretettel Neked ajánlom a képet. Nekem is nagyon tetszenek a kedvenc címszó alatt előkerülő fotók.

      Törlés