2012. január 16., hétfő

Kiskertemben ... ribizli

Mióta elkezdtük a blogot, azon gondolkozok, melyek a kedvenc képeim. Van sok, szerencsére. Nem is nehéz dönteni, hiszen amit szeretek, azokat nagyon szeretem, és benne vannak a fejemben. Az egyetlen gond megtalálni őket digitálisan.
Az első fotó, amit meg szeretnék mutatni, valószínűleg már mindenkinek ismerős. Ebből is látszik, hogy nagy kedvenc...


A kép (az ötlet és a beállítás) nem csak az én érdemem, csapatmunka volt az öcsémmel. Éljenek a testvérek! :)

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Csak sajnos összefutott a nyál a számban, nem bírom sokáig nézni. Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... pedig pont akartam írni a bejegyzésben, bármennyire is szeretem ezta képet, nem jön meg az étvágyam tőle, ahhoz nem elég valósághű.
      Sajnálom, hogy Neked pont tél közepén juttattam eszedbe a friss gyümölcsöket ;)))

      Törlés
  2. Elég nehéz lenne most ribizlit beszereznem, úgy hogy nem is nézegetem sokáig. Nekem bármilyen piros-bogyós gyümölcstől megjön a gyümölcs étvágyam, még ha csak stilizált, akkor is. Piros bogyók a kedvenceim!

    VálaszTörlés