2012. január 31., kedd

Otthon, otthon

Kedvenc. Igen, ez az utolsó képem ebben a témában. Most találtam, bevallom, sosem éreztem kedvenc képnek, nem is emlékeztem rá, nem is kerestem most sem, csak .... találtam.


Elég káoszosnak tűnhet a beállítás. A kép a szobám ablakából készült, tavasszal, otthon. Még otthon. Ezért került a mostani kedvencek közé. Ha otthon lennék, és minden nap ezt látnám (télen hóban, virágba borulva tavasszal, nyáron cseresznyétől roskadozva, sárgulva ősszel)... szeretném, de nem raknám fel blogra, mert túl mindennapi. A látvány "kedvenc" lenne, de nem a fotó.

Így viszont, hogy nem láthatom élőben, csak fél évente, és ezt az állapotot valószínűleg idén is elmulasztom, mint tavaly... így most ez legyen méltó lezárása a "kedvencek" témakörnek, részemről. A virágok, a színek, a napsütés ... az abszolút favorit!!!

1 megjegyzés:

  1. Valahol erre hagytam abba a kommenteléseket... de most folytatom. :)
    Ez ANNYIRA TAVASZ! Érzem a május-illatot rajta. Kiskoromban mindig a cseresznyefa (na meg meggy, csak az kisebb) virágzását vártam. Lehet, hogy titokban japán őseim vannak.

    VálaszTörlés