2012. január 26., csütörtök

Kííírály, Síííírály!

Nem király, hanem Királynő, igazából. Hiszen ismét Angliában járunk.
A sirály az stimmel. Íme:


... és persze a háttér (Temze és a Parlament) ... magáért beszél. Sirály barátunk ott billegett a madár-ellenes tüskékkel felszerelt korláton. Csak hogy megmutassa az embereknek, hogy semmit nem tehetnek őellenük, bármilyen okosnak is hiszik magukat! Szóval, kedves londoni városfelelősök, egy a sirályok javára! Nem győzhettek ellenük. Makacsak, erősek, ügyesek, okosak, és sokan vannak. (Pont mint a mókusok.) De azért én őket is szeretem, és ez a példány - különösen jó arc, szerintem.

2 megjegyzés:

  1. HŐS! :)
    Na erre a képedre tisztán emlékszem, Zsuzsi! Már akkor is teljesen odavoltam, amikor először láttam. Olyan ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Vagány sirály! Ellene hatékonyabb módszerek kellenének, de az meg rontaná a városképet, tehát ő nyert. :)

    VálaszTörlés